سرپرست معاونت منابع انسانی ،مالی و پشتیبانی: سید ضیاء سجادی
تلفن مستقیم:31070200-035
پست الکترونیکی:sajadi@yzrw.ir
شرح وظایف :
برنامهریزی، نظارت و هماهنگی فعالیتهای مالی شرکت در کلیه زمینههای تنظیم اسناد، رسیدگی و تشخیص حساب، پرداخت هزینههای جاری و عمرانی، نگهداری حسابها، تهیه و تنظیم صورتها و گزارشات مالی در چارچوب قوانین و مقررات و اتخاذ تصمیم مناسب در جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز
نظارت بر اجرای طرحهای طبقهبندی مشاغل و انجام اصلاحات لازم و ارائه پیشنهادات لازم به مراجع ذیصلاح جهت تأیید و تصویب
وصول درآمدها و هزینهها و اعمال تمهیدات لازم به منظور رفع مغایرتها و تهیه گزارشات مدیریتی در خصوص درآمدها و هزینهها با هماهنگی معاونتهای مربوط
برنامهریزی، نظارت و هماهنگی در تهیه و تنظیم دستورالعملهای لازم در زمینههای امور اداری و مالی و پیشنهاد آنها به شرکت مادر جهت اخذ تأییدیه و پیگیری تصویب و ابلاغ آن
انجام کلیه عملیات کارگزینی شامل: امور انتصاب، ترفیع، انتقال، جابجائی، بازخرید سنوات خدمت، استعفا، مأموریتها و مرخصیها، صدور احکام و ابلاغهای مربوطه و سایر امور مربوطه
انجام هماهنگیها و اقدامات لازم در اجرای برنامهها و طرحهای حقوق و مزایا، بازنشستگی، رفاه و سایر مسایل مربوط به نگهداری نیروی انسانی از قبیل پوششهای بیمهای، تسهیلات مالی و غیر مالی، امور درمان، خدمات عمومی، رفاهی و ایمنی پرسنل بر اساس قوانین و مقررات مورد عمل
نظارت بر امور ورزش همکاران و انجام هماهنگی و تأمین امکانات اولیه بر اساس ضوابط و مقررات مربوط
برنامهریزی جهت انجام امور اداری و خدمات در جهت ارائه سرویس بهتر از طریق واحدهای تحت سرپرستی و کنترل پیشرفت کارها و عملیات و انجام راهنمایی و هماهنگی واحدها در جهت انجام وظایف محوله در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعملها
برنامه ریزی و هماهنگی جهت استقرار سیستمهای مکانیزه اداری و به روز نگهداشتن آن
نظارت بر عملکرد سیستم مکاتبات اداری و ثبت و صدور نامهها و حفاظت از سیستم بایگانی اسناد و مدارک در پروندههای پرسنلی و اداری و سیستم مکانیزه و نظارت بر امحاء اسناد و مدارک منسوخ بر اساس ضوابط و دستورالعملهای مورد عمل
برنامهریزی و نظارت بر عملکرد و نحوه نگهداری ساختمانها، دستگاهها، ماشینآلات، تأسیسات، ابنیه و فضای سبز، نامهرسانی و سایر خدمات مورد نیاز شرکت
برنامهریزی و نظارت بر مبادله قراردادهای بازرگانی، عملیات تعمیر و نگهداری و امور خدماتی
برنامهریزی و نظارت بر مدیریت انبارها و اموال
برنامهریزی و نظارت لازم در جهت تأمین نیازمندیهای شرکت به قطعات و ماشینآلات، دستگاهها و لوازم و تجهیزات اداری
نظارت بر عملیات مناقصه و مزایده و استعلام مربوط به خرید و فروش اقلام و نیازهای تدارکاتی و سیستم انبارداری و نگهداری اموال
برنامهریزی و هماهنگی با واحدهای ذیربط در زمینه مسائل اداری و مالی شرکت و تهیه و تدوین گزارشات مالی و گزارشات تحلیلی از عملکرد حوزه ذیربط
انجام هماهنگی با سایر حوزههای شرکت در زمینه بررسی اقتصادی و تحلیل هزینه و منفعت روشها و ارائه همکاریهای لازم از طریق واحدهای مربوطه برای تدوین روشهایی که منجر به سوددهی شرکت میشود
انجام هماهنگی با سایر حوزههای شرکت در زمینه تدوین بودجه سالانه و همکاری برای تهیه موافقتنامههای شرکت با مجریان طرحها به منظور کنترل و هماهنگی مسائل اداری و مالی
نظارت بر تهیه صورتحساب و بیلان کلی درآمد
احصاء، بازنگری و اصلاح فرآیندهای انجام کار بطور مستمر
نظارت بر فعالیت های مالی شرکت و اتخاذ تصمیمات لازم جهت تامین منابع مالی موردنیاز
اتخاذ تدابیر لازم در زمینه چگونگی تامین ونگهداری نیروی انسانی مورد نیاز شرکت
نظارت بر انجام امور اداری وخدمات درجهت ارائه سرویس بهتر
اقدام درجهت تامین نیازمندیهای شرکت به قطعات وماشین آلات ونظارت بر عملیات مربوط به خرید و تدارکات و سیستم انبار ونگهداری اموال
نظارت بر چگونگی ارائه خدمات عمومی و رفاهی به کارکنان
تدوین دستورالعمل برای مدیریت ساختمان ها ، تجهیزات و وسائل نقلیه
نظارت برمدیریت انرژی و بهینه کردن مصرف آب و برق و سوخت
نظارت بر تهیه و دستورالعمل های لازم در زمینه های اداری و مالی و ابلاغ آنها به واحدها و پیگیری در انجام آنها
انجام اقدامات لازم به منظور هماهنگ نمودن و کنترل مسائل اداری ومالی و تدارکاتی
تنظیم گزارشهای تحلیلی و ارائه پیشنهادات در زمینه مسائل اداری و مالی وتدارکاتی
انجام بررسی های اقتصادی لازم و تدوین روش هائی که منجر به سوددهی شرکت گردد با همکاری سایر واحدها
همکاری در تهیه بودجه سالانه شرکت اعم از جاری و سرمایه ای
نظارت بر انجام مکاتبات و ثبت و صدور نامه ها
نظارت بر انجام بایگانی مدارک و اسناد و امحای اسناد براساس ضوابط و دستورالعمل های مربوطه
پرداخت هزینه های جاری وعمرانی و نگهداری حساب ها و تهیه صورت ها و گزارشهای مالی مطابق مقررات مربوطه
نظارت برخدمات پرسنلی کارکنان شرکت با رعایت قوانین و مقررات و ضوابط مربوطه
همکاری با واحدهای ذیربط در انعقاد قراردادهای شرکت با اشخاص حقیقی و حقوقی در صورت لزوم
عضویت و فعالیت در کمیته های مرتبط با وظایف حوزه حسب ابلاغ صادره از سوی مدیرعامل
طرح ریزی هدایت پیاده سازی و کنترل فعالیت های بهبود به منظور تسهیل در انجام فرآیندهای حوزه مالی و پشتیبانی و ایجاد تحول اداری
تهیه وتدوین گزارش تحلیلی از مجموعه عملکرد سالانه حوزه و سایر کارکردهای مرتبط با وظایف وماموریت های اصلی
تهیه وتدوین برنامه های عملیاتی میان مدت و بلند مدت برای فعالیت های حوزه مالی و پشتیبانی براساس جهت گیری ها وخط مشی های کلان شرکت
الگوبرداری از بهترین ها جهت بهبود فرآیندهای کاری
اجرای روش های اجرایی دستورالعمل ها و سایر مستندات ابلاغ شده، مصوبات سازمانی
انجام سایر وظایف محوله در محدوه شغل و وظایف حوزه تحت مدیریت