شرکت آب منطقه ای یزد چه راهکارهایی برای استفاده از نظرات مردمی دارد؟
با سلام. شما می توانید به روشهای زیر شرکت آب منطقه ای یزد را از نظرات خود مطلع فرمایید:
- در صورتی که خدمات خاصی از شرکت دریافت کرده اید با تکمیل فرم نظرسنجی خدمت از میز خدمت الکترونیکی (در سایت شرکت)
- تماس با سامانه تلفنی 31077 و اعلام پیشنهادهای خود
- "ارائه نظرات و پیشنهادها" در منوی "ارتباط با ما" در سایت شرکت
- تکمیل فرمهای نظرسنجی در صورت مراجعه حضوری به شرکت (فرمهای نظرسنجی در میز خدمت به متقاضیان ارائه می شود)